• SYSTEM

    Najnowsze pojazdy wyposażone są w układy zasilania benzyną, w których klasyczne instalacje gazowe (mieszalnikowe) nie są w stanie zapewnić odpowiednich parametrów pracy silnika. Tak naprawdę te samochody już wyginęły bo jeśli ktoś miał założyć instalacje to dawno to zrobił ! A jeśli ktoś chce założyć taką instalacje do samochodu na pełnym wtrysku to znaczy, że nie zna się.

  • KONTAKT

    tel: +48 601 900 800 lub 22 774 38 94.

  • STAG PREMIUM

    Zastosowane w sterowniku STAG-300 premium rozwiązania, zapewniają bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).

Zastosowane w sterowniku STAG-300 premium rozwiązania, zapewniają bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).

STAG-300 premium, został wykonany w technologii plug and driver oraz friendly user, co oznacza, że jego montaż oraz użytkowanie jest niezwykle proste. Po dokonaniu pierwszej kalibracji podczas montażu, STAG-300 premium dostosowuje się samodzielnie, w czasie rzeczywistym, podczas normalnego użytkowania pojazdu. Daje to gwarancję, że zasilany gazem LPG/CNG silnik pracuje zawsze w zakresie swoich optymalnych, ustawionych fabrycznie parametrów, analogicznie, jak w przypadku zasilania benzyną.

Do tej pory żaden z dostępnych na rynku sterowników wtrysku gazu nie gwarantował tak pełnej i doskonałej integracji z fabrycznym systemem zasilania pojazdu, jak jest to możliwe dzięki STAG-300 premium.
Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8. Wbudowany w sterowniku emulator wtryskiwaczy benzyny jest zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-300 premium współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro.

Pojazdy wyposażone w STAG-300 premium, spełniają normy emisji spalin EURO 5.

Zalety sterownika sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 premium:
- stałe łącze z OBD pojazdu, nie zakłócające pracy systemu OBD i umożliwiające podłączenie testerów, urządzeń diagnostycznych itd,
- jest rozwinięciem sprawdzonego sterownika STAG 300,
- STAG-300 premium zmniejsza ryzyko powstania usterek związanych z niedokładną ręczną kalibracją systemu,
- oddzielna adaptacja na BANK 1 i na BANK 2 (możliwość ustawienia w programie wtryskiwaczy gazowych należących do BANK 1 i należących do BANK 2),
- utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrotowy na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
- spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,
- gwarancja producenta: 3 lata.

Minikit z elektroniką STAG 300 premium kompletowany jest z mechaniką o wysokiej jakości, taką jak nowa listwa wtryskową Valtek typ 34, którą cechuje szybka reakcja na sygnał sterujący. Pozwala to na precyzyjne dawkowanie gazu. Dzięki ulepszonej konstrukcji zwiększyła się także trwałość listwy (przebieg do 50 tyś km)

Zakładamy instalacje:

ag
brc
elpigaz
kme
landi-diesel
landi
lovato
stag
stag2
 
Copyright © 2019. Car Repair  Rights Reserved.