• SYSTEM

    Najnowsze pojazdy wyposażone są w układy zasilania benzyną, w których klasyczne instalacje gazowe (mieszalnikowe) nie są w stanie zapewnić odpowiednich parametrów pracy silnika. Tak naprawdę te samochody już wyginęły bo jeśli ktoś miał założyć instalacje to dawno to zrobił ! A jeśli ktoś chce założyć taką instalacje do samochodu na pełnym wtrysku to znaczy, że nie zna się.

  • KONTAKT

    tel: +48 601 900 800 lub 22 774 38 94.

  • STAG PREMIUM

    Zastosowane w sterowniku STAG-300 premium rozwiązania, zapewniają bardzo precyzyjne dawkowanie paliwa i optymalizację proporcji mieszanki dostającej się do cylindrów. Jej skład jest dobierany nie tylko na podstawie informacji o czasie wtrysku benzyny jak w innych sterownikach gazowych, ale ściśle dostosowany do bieżących korekcji sterownika benzynowego podczas jazdy na gazie (nie tylko podczas kalibracji).

Najnowsze pojazdy wyposażone są w układy zasilania benzyną, w których klasyczne instalacje gazowe (mieszalnikowe) nie są w stanie zapewnić odpowiednich parametrów pracy silnika. Tak naprawdę te samochody już wyginęły bo jeśli ktoś miał założyć instalacje to dawno to zrobił ! A jeśli ktoś chce założyć taką instalacje do samochodu na pełnym wtrysku to znaczy, że nie zna się.

Sekwencyjny wtrysk gazu (SGI – Sequential Gas Injection) jest urządzeniem najlepiej nadającym się do zasilania, bowiem podanie go do silnika odbywa się przez elektrycznie sterowane wtryskiwacze, zamontowane w pobliżu wtryskiwaczy benzyny, a dawka gazu jest ustalana na podstawie sygnału, pobranego z wtryskiwacza benzyny oddzielnie dla każdego cylindra. Takie rozwiązanie zapewnia osiągi eksploatacyjne (przyspieszenie, dynamika, prędkość maksymalna) takie same jak przy zasilaniu benzyną oraz kompatybilność z EOBD i z pełną diagnostyką pojazdu. Dzięki SGI następuje samoczynne przejście na zasilanie gazem po nagrzaniu silnika i automatyczny powrót na benzynę w przypadku wyczerpania się propanu-butanu. Na przełączniku wyświetla się poziom zawartości butli.

Wtryski SGI, oczywiście droższe niż tradycyjne urządzenia I i II generacji, szczególnie powinno się montować w samochodach wyposażonych w: OBD i EOBD, kolektory ssące o zmiennej geometrii lub wykonane z tworzyw sztucznych, silniki o dużej pojemności i mocy, a także w autach, gdzie tradycyjne urządzenia nie funkcjonują prawidłowo. Nie można ich tylko montować w silnikach Wankla oraz w silnikach z zasilaniem GDI. Ten wyższy wydatek zwraca się już po 10 miesiącach eksploatacji, jeśli miesięczny przebieg pojazdu jest zbliżony do 3 tys. km.

Jeśli chodzi o wybór systemu, to czy instalacja STAG, KME, PRINS, LANDI RENZO. Wybór należy do każdego, aczkolwiek mogę powiedzieć iż każda działa w taki sam sposób tylko różni się ceną, trwałością, i umiejętnością montażysty odpowiedniej regulacji co jest najważniejsze. Wybór należy do klienta ;p Każda instalacja prawidłowo zamontowana, wyregulowana i dopasowana do samochodu będzie działać prawidłowo. Najlepszym testem na sprawdzenie instalacji SGI jest prosty test: Podczas pracy silnika na wolnych obrotach, podczas przyspieszania należy przełączać z benzyny na gaz i odwrotnie. JEŚLI SILNIK ZADRŻY LUB SIĘ ZADŁAWI TO NALEŻY ZADAĆ PYTANIE O TO SWOJEMU MONTAŻYŚCIE. SILNIK NIE POWINIEN NAWET DRGNĄĆ !

Niestety nie poprawiam instalacji po kimś.
ZAPRASZAM

Zakładamy instalacje:

ag
brc
elpigaz
kme
landi-diesel
landi
lovato
stag
stag2
 
Copyright © 2019. Car Repair  Rights Reserved.